Foto's en mega oude computers in Ghana.. - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Charlotte Ruben - WaarBenJij.nu Foto's en mega oude computers in Ghana.. - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Charlotte Ruben - WaarBenJij.nu

Foto's en mega oude computers in Ghana..

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

18 Oktober 2012 | Ghana, Kumasi

Lieve allemaal,

Heel erg bedankt voor opnieuw onwijs lieve reacties! Doet me echt heel erg goed. Wist niet dat ik zo'n goede schrijfster ben, maar gezien jullie reacties heb ik een compleet nieuw talent ontdekt.

Vandaag hou ik het kort, aangezien ik nogal gefrustreerd ben door de trage computers en internetverbinding.. Ik heb namelijk letterlijk een uur geprobeerd om foto's van mijn iPhone op de computer te krijgen en ze vervolgens te uploaden. Dat eerste deel ging zeer gemakkelijk, maar dat tweede helaas niet. Inmiddels heb ik zoveel dingen ingedrukt dat ik al mijn foto's van voor Ghana kwijt ben. Hopelijk begrijpen jullie mijn frustratie, en dat ik die foto's met alle macht probeer terug te krijgen.

De 30 foto's die wel zichtbaar zijn, heb ik met mijn camera genomen. Geen idee waarom die wel te uploaden zijn.. Ik moet jullie dus helaas teleurstellen dat ik momenteel alleen foto's van het dorpje op palen kan laten zien..

Vanaf nu zal ik dus wel alle foto's met mijn camera maken, en niet met mijn iPhone...

Om vervolgens nog even verder te klagen over de mankementen van Ghana; het netwerk is ook niet al te best. Mede door jullie reacties, maar ook door informatie van mama, heb ik begrepen dat een aantal van jullie mij heeft geprobeerd te sms'en. Omgekeerd is dat ook het geval. Helaas zijn die blijkbaar van beide kanten niet aangekomen.. Hierbij mijn Ghanese nummer, want over het algemeen gaat dat wel goed; +233203366724.

Hopelijk kan ik jullie snel meer foto's laten zien, want ik ben ervan overtuigd dat het met mijn iPhone ook moet lukken. Wellicht dat ik zaterdag de tijd vind om het nog eens te proberen. Dit weekend blijft iedereen namelijk thuis, want 13 v/d 16 vrijwilligsters zijn ziek; overgeven en diarree. Ik voel me nog best goed, maar ben wel angstig, dus bij elke borrel in mijn buik, schrik ik... Heb vast cola en cream crackers ingeslagen voor het geval dat. ORS heb ik thuis al, haha!

Nou lieve mensen, ik ga nog even verder proberen, maar denk dat het een andere keer wordt dat jullie mijn foto's kunnen bewonderen... Tot snel, en dikke kus vanuit Ghana!

  • 18 Oktober 2012 - 17:58

    Pieter:

    Gewoon net als vroeger op de tamtam/rook signalen is ff oefenen maar dan werkt het hahaha

    Hopelijk staan je foto's nog in je i-cloud dan heb je ze over 3 mnd weer terug.

    Have fun en geniet er ook van.

    X

  • 18 Oktober 2012 - 18:11

    Mama:

    Eerste foto's zijn toch maar mooi binnen bij je Eerste weekend... verslag. Komt goed. Je geduld is uiteindelijk beloond het duurt ff maar dan hebben we ook wat.
    X


  • 18 Oktober 2012 - 18:56

    Shirley:

    Heyy Lot!
    Ik wilde nog reageren op je vorige verhaal maar je hebt al wat nieuws geschreven dus doe ik het hier maar even.
    Echt super geschreven je vorige stukje! Tijdens het lezen zag ik alles al voor me. Echt heftig joh, vooral dat stukje over dat 11 jarige meisje.
    Mooie foto's heb je geuploadt ook.
    Heel veel succes nog daar!
    -xxx-

  • 19 Oktober 2012 - 12:58

    Karin:

    Niet ziek worden hoor !!......en ook niet te gefrustreerd raken hoor door al dat foto-gedoe !
    ......de foto's die je wel hebt kunnen sturen geven al een mooi beeld.........ik kijk uit naar meer foto's , hopelijk gaat het je gauw lukken om die te sturen (en hopelijk ben je ze niet voorgoed kwijt ).
    Lieve Charlotte , goed weekend en tot lezens !
    X Karin

  • 19 Oktober 2012 - 17:42

    Gea:

    Hoi Charlotte,
    Super om zo mee te kunnen lezen en leven met al je ervaringen in Ghana!
    Je hebt in die korte tijd al heeeel veeeel meegemaakt. En wij genieten van je verhalen!
    Super!!!! Liefs van Gea

  • 21 Oktober 2012 - 11:27

    Rina En Bob:

    Lieve Charlotte,
    Wat een leuke verslagen.Ben af en toe zelf weer even terug in Ghana. Jij beleeft veel meer dan wij destijds. Ondanks je moeilijke aanloop ziet het ernaar uit, dat het je gaat lukken daar. Veel succes en liefs, Bob en Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 19468

Voorgaande reizen:

30 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Thailand

09 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Ghana

Landen bezocht: